Trött och sliten

Livet har börjat rulla för min del. Jag har varit ute 4 dagar den här veckan och ikväll ska jag till Uppsala för att hälsa på den där killen jag hånglade med under Pride. Även om det är svårt intalar jag mig att han är straight och att människor inte förändras - vi bara utvecklas. Det tycker jag att jag får bevis för hela tiden. Jag var ute igår med Staffan & Jimmy. Vi var på Paradise där hanky.se tog ett kort på mig, Staffan, Henriknånting och hans halvsöta polare. Det var faktiskt trevligt på Kolingsborg igår. Dock spårade det lite när vi gick därifrån men jag blev inte illa berörd personligen av det. Jag ber för mina vänner. Fräls dem ifrån skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0