Allt(men ändå ingenting?)!

"Helst vill jag bli grundskolelärare mot låg/mellan-stadiet med inriktning svenska och språkutveckling"
Nu har jag kommit in och återigen fått det jag helst vill ha. Jag har fortfarande jobbet kvar  och jag har både tak över huvudet samt folk som bryr sig om mig. Självklart? Självklart inte: Därför försöker jag så gott jag kan att ge tillbaka till världen. Jag sitter i min säng, lyssnar på Heal the world och känner mig som Moder Teresa. Harmonin vet inga gränser.

Som vanligt är jag smått ironisk - jag tillhör ju trots allt den ironiska generationen - för egentligen får jag kämpa hela tiden för att känna mig harmonisk. Egentligen borde det dock komma naturligt eftersom att jag faktiskt än en gång har fått precis som jag vill. DET är ingen skämt.

Kommentarer
Postat av: Bobby

Tjohej! Grattis darling! Du är bäst! Ses på fredag!

2009-07-13 @ 22:08:14
URL: http://hejgotland.blogg.se/
Postat av: Eda

Grattis fina du! <3

2009-07-14 @ 20:22:15
Postat av: Berguv

"den ironiska generationen" gillar jag :)

2009-07-21 @ 12:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0