Försäljare?

Nej, jag tror inte det...
men tack ändå du!

Klarar jag av c a 70 timmar (drygt  två veckor) till får jag en lön på absolut minst 5500 och Ella får en bonus på 1000. Det kan det faktiskt vara värt. Håller jag veckan ut tar säkert "coacherna" (läs "förmännen") mina kompis-förslag på allvar och då har jag ju dessutom faktiskt makten att hjälpa arbetslösa vänner av olika slag. Hittills har jag sålt c a 30 st dam-hipsters - till kvinnor och män - och det är ändå strax under medel. Jag har tänkt jobba hela den här veckan samt hela nästa vecka och se'n får vi se. Nästa vecka är väldigt viktig på väldigt många sätt. Då får jag ju troligtvis reda på om jag kommer in på någon lärarutbildning alls och det avgör definitivt min närmaste framtid. Nu har jag tänkt såhär:
Helst vill jag bli grundskolelärare mot låg/mellan-stadiet med inriktning svenska och språkutveckling
MEN om allt skiter sig vill jag förstås
hellre bli dagisfröken än telefonförsäljare och
hellre vara telefonförsäljare än arbetslös.
I helgen kommer Staffan och hälsar på. Jag hoppas att livet skonar honom och oss som står honom nära från mer skit.  Efter helgen väntar alltså en viktig vecka. Jag är så trött på att alltid vara lite nervös över någonting.

Kommentarer
Postat av: bj

hallåååååååååååå!!



höhöhöh.....



waterloo! woaoaoaoaoa

2009-07-10 @ 22:03:22
URL: http://bengtjohans.blogg.se/
Postat av: Bobby

Jag håller tummarna för dig!

2009-07-12 @ 01:01:18
URL: http://hejgotland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0