Hej Bullen

Jag är en kille på 23 år som har ett problem.
Precis som Veronica Maggio blir jag aldrig nöjd. Hur jag än mår måste jag alltid hitta något fel med mitt liv. Vare sig jag super skallen av mig så att jag glömmer allt eller om jag ligger hemma i min stuga och kollar på fjortis-serier mår jag aldrig riktigt bra.  Kanske är det för att jag alltid vill ha omöjliga saker. Jag vill ha en straight kille, jag vill vara superstjärna och småbarnsmor på samma gång och jag vill tjäna snabba pengar utan hårt arbete. Antagligen skulle jag inte vara nöjd om jag fick allt jag bad om heller. Min grej är alltså att jag ständigt  har problem: Mitt problem är att jag vill ha problem. Problematiskt, konstigt, idiotiskt? Jag har allt men ändå ingenting, äger ingenting men har ändå allt jag behöver. Allt gör mig bara förvirrad just nu. Snälla Bullen, hjälp mig!

(Bullen var alltså ett 90-talsungdomsprogram. Jag syftar alltså inte på en viss superhet förortskille. Pusshej)

Kommentarer
Postat av: EDA

Hahaha vi förstod att det inte va snyggbullen du skrev till :P

2009-07-19 @ 15:51:26
Postat av: Berguv

du BORDE dock skriva till ett inlägg om Bullen! varför e han så jäkla speciell?

Hallååå??

2009-07-21 @ 12:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0