Varför Bullen är så jäkla speciell

Jag avrundade ju mitt senaste inlägg med att poängtera att det inte handlade om "en viss superhet förortskille". Genast fick jag respons från gamla SoT-are: De vet mycket väl vem som är den mest centrala bullen i mitt liv. På begäran av Berguv www.saraberguv.blogg.se/ tänker jag i det här inlägget därför förklara varför den bullen som SoTarna pratar om "är så jäkla speciell". Jag hoppas att ni som inte vet vem han är kanske ändå kan förstå mig lite bättre...

Bullen är liksom själva idébilden av en kille. Jag pratade med BJ i Björnsan igår. Han kunde inte alls förstå vad som var attraktivt med skate-killar och tyckte snarast att det var perverst att uppleva dem som sexiga. Det är det nog och det har jag inga problem med: Jag står för att jag tänder på just killar. Snart är det Pride och jag vet att även jag har rätt att vara stolt över min fetisch. Ibland känns det som att det bara är Frida-tjejer och jag som har den här fetischen. Det känns som att det bara är vi som tycker att Björn Gustafsson är fantastisk, att Zac Efron faktiskt är sexig och att Taylor Hanson är världens vackraste människa (det där sista delar jag dock enbart med mig själv). Vad har då dessa manliga varelser gemensamt  - och gemensamt med Bullen? JO de är nämligen killar. De är för gamla och självsäkra för att vara pojkar men samtidigt för oskadda för att vara ärrade män. De är knappast några karla-karlar och tack och lov är de inte heller kvinnor. De är helt enkelt killar allihop: Taylor, Björn, Bullen och alla deras vänner. Inom gayporren kallas de ibland för twinks och ibland kallas de för töntar. I min värld är de dock killar och efter 23 år på jorden vet jag att det är dem jag vill ha.

Kommentarer
Postat av: saraberguv

fiint!!!

jag skulle oxå vilja ha en bulle i mitt liv. även om man kanske kan bli deppig av det. man kan ju alltid drömma.=)

2009-07-28 @ 16:36:49
Postat av: Eda

hahaha <3

2009-07-29 @ 20:04:24
Postat av: Bobby

Jag tar Björn och Zac, så får du behålla Bullen för dig själv. Deal? :)

2009-08-12 @ 13:59:37
URL: http://hejgotland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0