En liten önskan om hjälp från allmänheten

Jag har hittat SUs svar på Bullen. Passande nog jobbar den här unge mannen i ett café på Uni. Han är nybliven brunett-babe (fram tills igår var han bedårandeblondin) och är verkligen SKIIITSÖÖÖT. Lång, stora ögon, värsta service-minded, jävligt proffsig och allmänt gullig =) Jag är inte precis känd för att vara någon lyckad Casanova och det är jag mer än väl medveten om själv. Hursomhelst kommer jag inte ifrån att en liten romans onekligen piggar upp en grå höst-vardag och därför ber jag nu om lite hjälp ifrån Er, kära allmänhet: Hur gör man nu då? Om jag vill få honom att fatta att jag är Den han vill ha och samtidigt inte på några villkor skrämma iväg honom: Vilket är det magiska knepet? Finns det några absoluta rätt och några tvärsäkra no-nos som jag borde känna till? Alla tips mottages tacksamt utav en definitiv novis på området. Oavsett om ni känner mig eller inte får ni gärna komma med kommentarer som jag faktiskt kan göra något av i praktiken! Väntar med spänning!

Kommentarer
Postat av: Eda

jadu.. sitter här helt olycklig efter den största dissen från dig så.. =/

2009-10-07 @ 19:12:59
Postat av: Bobby

Sjung "Du är min man" för honom. Vem kan motstå det? :)

2009-10-12 @ 01:00:56
URL: http://hejgotland.blogg.se/
Postat av: korsordstant

du vet att jag kan sådant här.. du och jag och en fralla vin så kommer vi fram till något tip top.

2009-10-14 @ 09:48:38
URL: http://korsordstant

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0