Ebba Grön hatar söndagar...

och jag kanske inte hatar dem precis men jag blir alltid lite ledsen på söndagar. Det är kanske därför jag ofast skriver på söndagar: För att man är som mest kreativ när man är lite ledsen eller arg. I fredags satt jag på ett bord på Paradise, skitfull, och pekade finger åt alla. I går var jag på en jättegullig födelsedagsfest hos Berguv. Idag har jag flyttat replokal. Eller jag flyttade inte så mycket. Jag satt mest i en bil och vaktade lite. Det kändes faktiskt bra... men så fort allt blir tyst börjar jag liksom summera. Jag lägger ihop Paradise med födelsedagsfesten och replokalen och alla andra händelser från den senaste tiden, inklusive sommaren, och känner efter vilken känsla som är bestående. Av någon anledning är det nästan alltid samma känsla av tomhet. Kan en människa förändras på riktigt och hur gör man i så fall då?

Kommentarer
Postat av: Eda

Du är så filosofisk :) Jag blir också alltid lite ledsen på söndagar! Varför är det så...

2009-09-21 @ 17:00:34
Postat av: saraberguv

Södag Suger!

Nu vill jag leka med er.

2009-09-23 @ 15:17:51
Postat av: Eda

Jag vill också leka!

2009-09-24 @ 00:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0